Gruppträning

För att boka gruppträning logga in med länken ovan. För drop-in bokning kontakta receptionen på 0660-75223

Passchema HT-2019

 

Måndagar:

11.30-12.20 HOIST Circle*

11.30-12.20 Core/HIIT**

17.30-19.45 Spinning


Tisdagar:

11.30-12.20 EAHT*

11.30-12.20 Tabata/styrka**

 

19.00-19.50 EAHT*

19.00-19.50 Styrka med puls**

 

Onsdagar:

11.30-12.20 QUENNAX*

11.30-12.20 Spinning**

 

19.00-20.00 Styrka med puls*

19.00-20.00 HOIST Circle**

 

Torsdagar:

11.30-12.20 Tabata/styrka*

11.30-12.20 EAHT**

 

19.00-20.00 Spinning

 

Fredagar:

12.00-12.50 Spinning

 

Lördagar:

10.00-10.50 EAHT och QUEENAX så ofta vi har möjlighet

 

Söndagar:

16.00-16.50 Rörlighet/core


 

*jämna veckor

**ojämna veckor

 

Med reservation för ändringar och eventuella felskrivningar. 

Passbeskrivningar


NYHET! QUEENAX:

Ett multifunktionellt träningspass med oändliga variationsmöjligheter. Passen är uppbyggda på träning i stationer med olika tidsintervaller och vila. Queenax har alltid en blanding av funktionella-, fokuserade-, styrkebetonade-, explosiva-, balans- och konditionsövningar. Därmed tränar du hela kroppen och intensiteten varierar. Du uppmuntras att arbeta mot klockan och antal repetitioner. QUEENAX passar alla, nybörjare som erfaren!

 

NYHET! EAHT:

Högintensiv intervallbaserad konditions-och styrketräning för hela kroppen.

EAHT bygger på högintensiv träning där man under en klass endast tränar 22min* men får ut samma effekt som 1 timmes "hård" träning.

Passet är totalt ca 45 min inkl vila.

 

NYHET! HOIST Circle:

Stationspass med våra nya HOIST maskiner i gymmet. Maskiner som följer kroppens rörelse utan en brytningspunkt, skonsammare träning för hela kroppen.

 

Tabata/styrka:

Ett högintensivt och stationsbaserat intervallpass med kroppsviktsövningar varvat med styrkeövningar anpassat för alla som vill träna hela kroppen.

 

Spincykling:

Konditionsträning på cykel.  Du bestämmer din egen nivå, instruktören peppar med musik i olika tempon och med varierat motstånd.

 

Styrka/puls:

Uthållig styrketräning med skivstång , viktplattor och kroppsvikt varvas med konditionsutmanande övningar.

 

Cirkelträning:

Stationsträning med tidsbaserade intervaller. Hela kroppen arbetas igenom.

 

 

 

 

 

 

Kontakta oss 


Tjänstemannagatan 4

892 50 Domsjö


0660 - 752 23

thomas@sportcenterovik.se

www.sportcenterovik.se

Copyright @ All rights reserved