Gruppträning

För att boka gruppträning logga in med länken ovan. För drop-in bokning kontakta receptionen på 0660-75223

Passchema VT-2019

 

Måndagar:

11.30-12.20 HOIST Circle*

11.30-12.20 Cirkelträning**

 

17.30-18.20 QUEENAX**

17.30-18.20 Zumba NYHET!!

 

Tisdagar:

11.30-12.20 EAHT*

11.30-12.20 Tabata/styrka**

 

18.30-19.30 Styrka/puls*

18.30-19.30 Hoist Circle**

 

Onsdagar:

11.30-12.20 Spinning

11.30-12.20 QUEENAX OBS! Kolla i bokningssystemet för datum

 

19.00-20.00 EAHT*

19.00-20.00 Styrka/puls**

 

Torsdagar:

11.30-12.20 Tabata/styrka*

11.30-12.20 EAHT**

 

19.00-20.00 Spinning

 

Fredagar:

12.00-12.50 Spinning

 

Lördagar:

10.00-10.50 Tabata/styrka*

10.00-10.50 EAHT**

 

Söndagar:

17.30-18.20 Rörlighet/core

18.30-19.45 Spinning

 

*jämna veckor

**ojämna veckor

 

Med reservation för ändringar och eventuella felskrivningar. 

Passbeskrivningar


NYHET! ZUMBA:

Zumba är en kombination av dans, Fitness och aerobics. Musiken är inspirerande latino rytmer och här blandas salsa, reggaeton, cumbia och merengue. Låt dig fångas av musiken, rörelserna och framför allt glädjen.


NYHET! QUEENAX:

Ett multifunktionellt träningspass med oändliga variationsmöjligheter. Passen är uppbyggda på träning i stationer med olika tidsintervaller och vila. Queenax har alltid en blanding av funktionella-, fokuserade-, styrkebetonade-, explosiva-, balans- och konditionsövningar. Därmed tränar du hela kroppen och intensiteten varierar. Du uppmuntras att arbeta mot klockan och antal repetitioner. QUEENAX passar alla, nybörjare som erfaren!

 

NYHET! EAHT:

Högintensiv intervallbaserad konditions-och styrketräning för hela kroppen.

EAHT bygger på högintensiv träning där man under en klass endast tränar 22min* men får ut samma effekt som 1 timmes "hård" träning.

Passet är totalt ca 45 min inkl vila.

 

NYHET! HOIST Circle:

Stationspass med våra nya HOIST maskiner i gymmet. Maskiner som följer kroppens rörelse utan en brytningspunkt, skonsammare träning för hela kroppen.

 

Tabata/styrka:

Ett högintensivt och stationsbaserat intervallpass med kroppsviktsövningar varvat med styrkeövningar anpassat för alla som vill träna hela kroppen.

 

Spincykling:

Konditionsträning på cykel.  Du bestämmer din egen nivå, instruktören peppar med musik i olika tempon och med varierat motstånd.

 

Styrka/puls:

Uthållig styrketräning med skivstång , viktplattor och kroppsvikt varvas med konditionsutmanande övningar.

 

Cirkelträning:

Stationsträning med tidsbaserade intervaller. Hela kroppen arbetas igenom.

 

 

 

 

 

 

Kontakta oss 


Tjänstemannagatan 4

892 50 Domsjö


0660 - 752 23

thomas@sportcenterovik.se

www.sportcenterovik.se

Copyright @ All rights reserved