Gruppträning

För att boka gruppträning logga in med länken ovan. För drop-in bokning kontakta receptionen på 0660-75223

Passchema HT-2018

 

Måndagar:

11.30-12.20 Tabatha/styrka

17.00-18.00 Bygga mera med tema

 

Tisdagar:

11.30-12.20 Tabatha/styrka

18.30-19.30 Styrka/kondition

 

Onsdagar:

11.30-12.20 Spinning

19.00-20.00 Styrka/rörlighet*

19.00-20.15 Styrka med puls**

 

Torsdagar:

11.30-12.20 Tabatha/styrka

19.00-20.00 Spinning

 

Fredagar:

12.00-12.50 Spinning

 

Söndagar:

17.30-18.30 TRX

18.30-19.45 Spinning

 

*jämna veckor

**ojämna veckor

 

Med reservation för ändringar och eventuella felskrivningar.

Passbeskrivningar

 

Tabatha/styrka:

Ett högintensivt och stationsbaserat intervallpass med kroppsviktsövningar varvat med styrkeövningar anpassat för alla som vill träna hela kroppen.

 

TRX:

Styrka, balans och kondition. Ett utmanande anpassningsbart pass för hela kroppen där vi använder TRX-band och jobbar mot tyngdkraften.

 

Spincykling:

Konditionsträning på cykel. Du bestämmer din egen nivå, instruktören peppar med musik i olika tempon och med varierat motstånd.

 

HIT:

Högintensiv styrke- och konditionsträning med fokus på ben och bål. Vi jobbar med hopp, vikter samt den egna kroppen som motstånd.

 

Styrka/kondition:

Uthållig styrketräning med skivstång , viktplattor och kroppsvikt varvas med konditionsutmanande övningar.

 

Core/skivstång:

Träning med skivstång, viktplattor, stepbräda och den egna kroppsvikten. Helkroppspass med extra fokus på bålstyrka.

 

Kombipass

TRX och kondition kombineras.

 

Cirkelstyrka:

Stationsträning med tidsbaserade intervaller. Hela kroppen arbetas igenom.

 

PLYO/HIIT:

Ett högintensivt konditionspass med mestadels hopp med hjälp av Step-bräda. Fokus på ben och rumpa, kräver ingen utrustning bara din egen kroppsvikt.

 

Styrka/rörlighet:

Styrkeövningar med den egna kroppsvikten samt lätta vikter.Styrka för hela kroppen med stretch och rörlighet på slutet.

 

Bygga mera med tema:

Ett styrkepass med fria vikter och/eller egna kroppen. Fokus på olika muskelgrupper varje månad med olika teman även på musiken.

 

ARBetande styrka:

Passet för dig som vill stärka upp hållningsmusklerna för att klara av jobbet bättre och/eller minska värk och smärta. Ett rent styrkepass med fokus på teknik och bygga styrka inifrån och ut. Bra för de med yrken som jobbar med händer ovan huvud

 

 

 

 

 

 

Kontakta oss

 

Tjänstemannagatan 4

892 50 Domsjö

 

0660 - 752 23

thomas@sportcenterovik.se

www.sportcenterovik.se

Copyright @ All rights reserved