Gruppträning

För att boka gruppträning logga in med länken ovan. För drop-in bokning kontakta receptionen på 0660-75223

Vi vill uppmana alla våra medlemmar att vara extra  noga med hygienen och att rengöra maskiner och redskap efter sig.

Vi gör det vi kan för att hålla lokalerna rena och fina året om men lägger självklart extra vikt på det i dessa tider.

Vi kommer att hålla öppet så länge vi kan och får.

Passchema HT-2020

 

Måndagar:

11.30-12.20 Core/HIIT med Silje

19.00-19.50 Spinning med Annika


Tisdagar:

11.30-12.20 EAHT* med Mai

11.30-12.20 Tabata/styrka** med Mai


19.00-19.50 EAHT** med Titti

19.00-19.50 Styrka med puls* med Titti

 

Onsdagar:

11.30-12.20 Spinning med Susanne


19.00-20.00 Styrka med puls med Annika

 

Torsdagar:

11.30-12.20 Tabata/styrka* med Mai

11.30-12.20 EAHT** med Mai

 

19.00-20.00 Spinning med Titti

 

Fredagar:

12.00-12.50 Spinning med Göran


Lördagar:

9.30-10.20 Queenax med Anna


Söndagar:

16.00-16.50 Styrka med puls med Sandra


 

*jämna veckor

**ojämna veckor

 

Med reservation för ändringar och eventuella felskrivningar. 

Passbeskrivningar


QUEENAX:

Ett multifunktionellt träningspass med oändliga variationsmöjligheter. Passen är uppbyggda på träning i stationer med olika tidsintervaller och vila. Queenax har alltid en blanding av funktionella-, fokuserade-, styrkebetonade-, explosiva-, balans- och konditionsövningar. Därmed tränar du hela kroppen och intensiteten varierar. Du uppmuntras att arbeta mot klockan och antal repetitioner. QUEENAX passar alla, nybörjare som erfaren!


 

EAHT:

Högintensiv intervallbaserad konditions-och styrketräning för hela kroppen.

EAHT bygger på högintensiv träning där man under en klass endast tränar 22min* men får ut samma effekt som 1 timmes "hård" träning.

Passet är totalt ca 45 min inkl vila.

 

 

Tabata/styrka:

Ett högintensivt och stationsbaserat intervallpass med kroppsviktsövningar varvat med styrkeövningar anpassat för alla som vill träna hela kroppen.

 

Spincykling:

Konditionsträning på cykel.  Du bestämmer din egen nivå, instruktören peppar med musik i olika tempon och med varierat motstånd.

 

Styrka/puls:

Uthållig styrketräning med skivstång , viktplattor och kroppsvikt varvas med konditionsutmanande övningar.

 

Cirkelträning:

Stationsträning med tidsbaserade intervaller. Hela kroppen arbetas igenom.

 

 

 

 

 

 

Kontakta oss 


Tjänstemannagatan 4

892 50 Domsjö


0660 - 752 23

thomas@sportcenterovik.se

www.sportcenterovik.se

Copyright @ All rights reserved